Klachten

Ben je niet 100% tevreden met de geleverde producten of de service? Ik zoek graag samen met jou naar een passende oplossing. Klanttevredenheid staat bij Winkel van Papier namelijk voorop. Zolang de klant niet tevreden is, ben ik dit ook niet. Je kunt jouw klacht met omschrijving en eventuele foto’s van het product mailen aan mij op info@winkelvanpapier.nl. Ik neem vervolgens zo snel mogelijk contact met je op.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Garantie

Winkel van Papier geeft garantie, dit is afhankelijk van wat voor soort artikel het is. Mocht een artikel binnen de in alle redelijkheid verwachte levensduur kapot gaan of gebreken vertonen, neem dan contact met mij op via info@winkelvanpapier.nl we zoeken dan samen naar een oplossing. Winkel van Papier behoudt zich het recht voor artikelen eventueel te laten repareren, vervangen of (gedeeltelijk) te crediteren.
Ik beoordeel deze klachten zelf, vaak zal ik vragen om een foto/foto's te sturen van de klacht of het artikel terug te vragen ter beoordeling.

Neem in het geval van beschadigingen, klachten direct contact met ons op via info@winkelvanpapier.nl maar stuur een garantieartikel niet zomaar retour. De verzendkosten worden dan niet vergoed.

In de media

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2012 - 2024 Winkel van Papier | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel