Winkel van Papier pakt met veel liefde en plezier alle bestellingen in. Toch kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met je bestelling. Dit vinden wij jammer, maar kan gebeuren en het is dan ook geen probleem om (een deel van) je bestelling te retourneren of te ruilen.
Retourneren
Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen.
Volg onderstaande stappen op als je wilt retourneren:
1. Controleer eerst of jouw retour te sturen artikel aan de voorwaarden voldoet:
- Het artikel dient onbeschadigd te zijn.
- Het artikel dient in de originele verpakking retour te worden gezonden.
Mocht het product beschadigd/ of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
2. Vul het retourformulier voor herroeping in en/of mail het naar info@winkelvanpapier.nl. Klik hier voor het retourformulier.
3. Schrijf het retouradres op de verpakking. Dit is het retouradres:
Winkel van Papier
Goudenregenstraat 3
3297 XD Puttershoek
4 .Frankeer het pakket voldoende en stop het in de brievenbus of breng het naar een PostNL servicepunt(of indien gewenst een andere vervoerder). De kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening.
5. Zodra je retour door ons is ontvangen storten we het gehele aankoopbedrag (inclusief verzendkosten indien het om de gehele bestelling gaat) binnen 14 dagen terug op jouw bankrekening.
Ruilen?
Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@winkelvanpapier.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.
Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Taalkeuze
Mijn account
Inloggen
Wachtwoord vergeten?
Geen account?
Met een account kun je sneller bestellen en heb je een overzicht van je eerdere bestellingen.
Account aanmaken